Thursday, April 4, 2013

KOMPOSISI MINDA SEPARA SEDAR dan KOMPLEKSITI BANYAK KEINGINAN...


gambar sekadar hiasan *credit to google 


Terpulang....

Apa justifikasi kalian akan tajuk diatas..pendapat,telahan mahupun persoalan adalah bersangkutan dengan apa itu definisi 'subjektif'...tiada penafian mahu aku isytiharkan yakni tajuk tersebut kedengaran 'bombastik' waima berkemungkinan isi kandungan tidak memenuhi kriteria.Aku,bersedia seadanya untuk menerima apa jua kunjungan balas dari kalian.Ironinya disini,perkara ini sarat bergelumang di minda ku,dan ingin ku coretkan di wadah 'medium' ini.

Jujur,tajuk diatas kekadang datang menyinggah lalu,kekadang hilang dek keseronokan bergelak tawa,namun masih impaknya ada.Benar juga,hanya pada tuhan kita memohon bagi merawat serta memohon ketenangan dari elemen negatif.Sementelah juga,aku perlu bertanya pada diri aku sendiri kenapa perkara ini menjadi belenggu padaku.IRONINYA disini,segalanya bermula dari diri kamu sendiri  (merujuk kepada aku).

MILO AIS GELAS BESAR KURANG GULA SATU,TERIMA KASIH.


NAMPAK SEDAP KAN? *google.




1 comment: